wtorek, 26 czerwca 2012

"Zakupy"

Siema wszystkim.  
Właśnie w tej chwili jem moje śniadanie. Dzisiaj o godzinie 12;30 idę na zakupy z moją koleżanką. Chcemy sobie kupić jakieś fajne buty i te same bluzki. Trochę pochodzimy po mieście i po Słoneczku. A właśnie wczoraj też byłam na zakupach z Kasią chodziłyśmy po galerii nie wiedziałam co kupić. W sklepie House była krótka bluzka koloru beżowego. Bardzo mi się ona spodobała i sobie ją kupiłam. Potem wróciłyśmy do domu  zjadłyśmy sobie płatki i grałyśmy na xbox 360. Siedziałam u Kasi w domu do godziny 20.  Kasia przegrywała ze mną w tenisa i chciała rewanżu, ale o tym opowiem w  następnym poście.

2 komentarze:

  1. Nie waż się o tym pisać ale za to wygrałam z początkującym i mistrzem ;p haha...;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha mnie jeszcze nie pokonałaś

    OdpowiedzUsuń