środa, 27 czerwca 2012

"Zdjęcia z opisami"




 Jestem sobą a nie tym kogo ze mnie robią. 
Patrz ale nie dotykaj. 
Bez planów na całe życie,to jest mój plan. 
Wspomnienia bolą,ale chyba nic poza tym. 
Mam swój chory świat i dobrze mi z tym. 



Idealistka mająca swój wałsny 
.raz kolorowy raz czarno-biały świat. 
mam sto tysięcy myśli na minute 
nie wierzysz? 
masz problem.. wcale nie musisz mi ufać. 


Są takie chwile, kiedy cisza jest głośniejsza od krzyku.


-Lubisz mnie.??
-Lubię
-To mamy problem bo ja cię kocham.


Nie obiecuj mi słońca, gdy wiesz, że zawsze będzie padał deszcz. Nie muszę używać siły, słowami ranię jak nikt. Inni kochają nas za coś, czego sami nie widzimy.


Być może ten rodzaj miłości, w który wierzę, jest po prostu nieosiągalny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz